مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

تاریخ انتشار قیمت اخبار و شایعه های گوشی موبایل اچ تی سی اکسدوس ۱

مروری بر گوشی HTC Exodus 1

همه چیزهایی که نیاز است درباره ی این گوشی بلکچین بدانید

گوشی های بلکچین امروزه با تکنولوژی ایجاد ویژگی های منحصر به فرد و همچنین نوسانات ارزش گذاری خود، در سراسر جهان وجود دارند. شرکت اچ تی سی به وعده ی خود عمل کرده و از اولین گوشی خود که مبتنی بر بلکچین است و Exodus 1 نام دارد، رونمایی کرد.

قیمت و تاریخ عرضه ی گوشی اچ تی سی Exodus 1

  • این چیست؟ گوشی هوشمند جدید بلکچین برند اچ تی سی
  • این گوشی چه زمانی در دسترس قرار می گیرد؟ هم اکنون در دسترس است – اما با شرایطی ویژه
  • قیمت این گوشی چقدر است؟ ۰٫۱۵ بیتکوین یا ۴٫۷۸ اتریوم – اما مطابق ارز واقعی حدود ۱۰۰۰ دلار (۶۰۰ پوند، ۱۳۰۰ دلار استرالیا)

این شرکت تاکید کرده که دستگاه با ارزهای دیجیتال قابل خرید است و قیمت آن برابر ۰٫۱۵ بیتکوین یا ۴٫۷۸ اتریوم است. هنوز قیمت این گوشی مطابق با ارز واقعی تایید نشده اما فیل چین رئیس کمپانی اعلام کرده که این گوشی قیمت قابل مقایسه ای با گوشی Finney بلکچین که سال قبل توسط Sirin Labs عرضه شد خواهد داشت. این گوشی در ۳۴ کشور قابل پیش خرید است که شامل ایالات متحده، انگلستان، هنگ کنگ و سنگاپور هستند. اما به دلیل قوانین و مقررات سختگرانه ی کشور چین در زمینه ی فناوری، در این کشور عرضه نخواهد شد.

گوشی  بلکچین چگونه کار می کند؟

تکنولوژی بلکچین ممکن است طی چند ماه، جذاب بنظر برسد، اما در اولین نگاه شاید مناسب گوشی های هوشمند نباشد. معاملات با سهام بالا و ارز دیجیتالی گاهی نیازمند سخت افزارهای قدرتمند هستند. شرکت اچ تی سی به دنبال ایجاد نوآوری کاملا جدیدی است که Exodus نام گرفته است، و مدعی است که این دستگاه محیط شبکه ای بلک چین بومی جدید را ایجاد می کند، و دستگاه های Exodus به عنوان گره برای معامله ی بین کاربران کاربرد دارد.
برای تمامی معاملات مذکور باید بگوییم که این دستگاه شامل یک کیف پول رمزنگاری شده است. این کیف پول قرار است از ارزهای دیجیتالی مانند بیتکوین و اتریو پشتیبانی کند. این سخت افزار ذخیره سازی بدان دلیل حائز اهمیت است که Exodus قادر به ذخیره ی ارزهای دیجیتالی کاربران به صورت آفلاین، در وب های جداگانه یا دیگر سخت افزارهاست.
تکنولوژی بلک چین باید به دلیل ابزارهای ارز دیجیتالی سطح بالا، از امنیت زیادی برخوردار باشد، و همچنین قادر به اتصال به شبکه های فوق سریع برای اطمینان از معاملات سریع است. چن اضافه کرد که این دستگاه “امن ترین کیف پول سخت افزاری موجود خواهد بود”. طبق آخرین بیانات چن، گوشی HTC Exodus با استفاده از سخت افزار Arm دستگاه، محدوده ی امنیتی خاصی ایجاد کرده است. این محدوده شامل استاندارد جدیدی است که محیط اجرای امن نام دارد، که کیف پول های شما را امن و درست نگهداری می کند.

چه چیزهای دیگری از این گوشی میدانیم؟

شرکت اچ تی سی اخیرا بیان کرده است که این دستگاه اندروید O را اجرا خواهد کرد، این بدان معناست که نرم افزارهای معمول گوگل به درستی اجرا خواهند شد و این شامل ابزارهای امنیتی شرکت اچ تی سی نیز می شود. گوشی اچ تی سی Exodus همچنین قرار است با یک حفاظت Social Key Recovery منحصر به فرد عرضه شود و اگر  مشکلی برای گوشی شما بوجود آمد، تمامی معملات ارزی شما حفظ خواهد شد.
این بدان معناست که این کیف پول تنها با کلید منحصر به فردی قابل دسترسی است، و در طول فرایند راه اندازی دستگاه باید تعدادی از مخاطبین را انتخاب کنید، هر یک از این مخاطبین قسمتی از کلید بازیابی را دریافت کرده و این دسترسی تنها از طریق برنامه های ویژه ای امکان پذیر است.
اگر گوشی شما خراب شد، دسترسی به کیف پول تنها از طریق بدست آوردن قسمتی از کلیدواژه ممکن خواهد بود. 
در نهایت باید بگوییم علیرغم ادعای شرکت اچ تی سی مبنی بر این که این گوشی اولین گوشی ای است که از تکنولوژی بلکچین بهره مند می شود، اینطور نیست. این لقب به گوشی های Finney تعلق دارد، که اوایل سال عرضه شد. این گوشی های توسط شرکت Sirin Lab عرضه شد، این دستگاه های ۱۰۰۰ دلاری به کاربران اجازه ی ذخیره و صرف ارزهای دیجیتالی را بدون پرداخت هزینه ی مالیاتی، می دهد.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.