مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Spintires MudRunners: American Wilds PS4 کمپانی Saber Interactive قسمت اول

بررسی بازی Spintires MudRunners نسخه ­ی American Wilds قسمت اول

مشخصات کلیدی

  • بررسی قیمت: ۳۴٫۹۹ پوند
  • شرکت توسعه دهنده: Saber Interactive
  • ژانر: رانندگی
  • تاریخ انتشار: از یک سال قبل
  • مناسب برای پلتفرم ­های: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ، کامپیوتر

به نظر می رسد ۱۵ دقیقه برای پیشرفت در یک بازی رانندگی زمان زیادی باید باشد. شاید برای اینکه تعداد میادین مسابقات کلاسیک انگشت شمارند، و یا فرصتی برای حرکت بین دو ایستگاه­ بازرسی دور از هم در یک نقشه­ ی Open World، و توقفی کوتاه برای انجام مأموریت در طول مسیر باشد. مطمئناَ یک بازی رانندگی معمولی چنین مشخصاتی دارد.
به هر حال در دنیای Spintires، یک ربع از ساعت صرف نمایش فضایی می ­شود که در آن تا چند صد متر از مسیر پیش رو را می­ توان دید. و این بدان خاطر است که برای این بازی رانندگی اغفال کننده و استثنائی Saber Interactive چندان مهم نیست که سنگفرش جاده با چه سرعتی از زیر چرخ ­های خودرو می ­گذرد. در عوض، این مجموعه ­ای است که در آن به شدت به عبور از میان ناهمواری ­های سخت گلی، البته با سرعت بسیار کم اختصاص داده شده است. اینطور که معلوم است، بازی Spintires نه تنها یک بازی رانندگی بلکه یک بازی استراتژی و معمایی می­باشد که می ­بایست به وسیله­ ی کامیون­ های غول ­پیکر انجام گیرد.
اما پیش از هرچیز نیاز به یک شفاف سازی است: این بررسی مربوط به نسخه­ ی American Wilds بازی Spintires MudRunner می ­باشد. یعنی شماPlaystation ۴ Spintires MudRunner 2017 را به همراه تمام محتویات به روز شده و قابل دانلود ، و همچنین نسخه­ ی جدید American Wilds دریافت می ­کنید. نسخه ­ی سال گذشته این بازی، خودش یک سریال ترکیبی بازسازی شده از Cult 2014 برای کامپیوتر می باشد. وجود بازیکنان Spintires MudRunner می ­تواند به تنهایی باعث ارتقاء این بازی­ با کناره­ گیری نسخه ­ی توسعه یافته­ ی American Wilds شود.
این یک بازبینی از بازی Spintires بود، به این معنی که شما گیم پلی ­ای را دریافت می ­کنید که همیشه معرف این مجموعه­ هاست. بازی Spintires MudRunner خود را به عنوان یک شیبه­ ساز معرفی می ­کند، اما از لحاظ به کارگیری خودرو و فعل و انفعالات موجود در آن، از ویژگی هایی برخوردار است. این بازی هیچ کدام از سخت گیری ­های بازی رئالیسم Train Sim World را ندارد، جایی که شما را مجبور می­ کند تا با انواع اصطلاحات گوناگون مربوط به یک صنف آشنا شوید و ترتیب سوئیچ­ ها را به گونه ­ای ماهرانه برای یک حرکت ساده­ ی رو به جلو به خاطر بسپارید. اما محصول شرکت Saber از شما چیزی فراتر از حرکت و ترمز برای پیشرفت در بازی می­ خواهد.
این بازی بر اساس اصل کاری است که افراد پیاده انجام می ­دهند، الوار را جمع ­آوری کرده و تا کارخانه­ی چوب با وسیله ­ی نقلیه حمل می­ کنند. بازی Spintires MudRunner در مورد سفری فراتر از رسیدن به مقصد است. به راحتی می ­توان گفت که رسیدن به یک کارخانه­ نیازمند عبور از میان زمین ­های بسیار ناهموار و پر دست­ انداز در یک نقشه ­ی وسیع روستایی سندباکس گونه است. بیشتر اوقات به صورت اینچی به جلو حرکت می­ کنید، چرا که باید تمرکز خود را بر روی یک مانع سنگی بگذارید که یکی از چرخ ­های جلو و تعدادی از چرخ ­های عقب را درگیر کرده، به گونه ­ای که با هر بار چرخیدن، چرخ­ ها زیر استخری از گل و لای تقریباَ گم می ­شوند.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.