مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Spintires MudRunners: American Wilds PS4 کمپانی Saber Interactive قسمت دوم

این به نظر کاملا مخالف با یک بازی سرگرمی است. هرچه باشد، بیرون از اینجا و در واقعیت، چیزهایی از قبیل گیر کردن وسیله­ ی نقلیه در گل و لای و سوزاندن کلاچ بر اثر تلاش زیاد برای رهایی لاستیک ­ها از چاله ­های عمیق باعث ناکامی در رانندگی می ­شود.
مبنا و ماهیت گیم­پلی بازی پلی استیشن ۴ Spintires MudRunner به طور عجیبی آرام، سازنده و لذت ­بخش است. این بازی نشان می ­دهد که پیشرفت در یک بازی رانندگی حتما نباید آمیخته با سرعت باشد. اینکه در نهایت موفق به عبور چرخ جلوی یک کامیون غول پیکر از یک تپه شوید، و سطح اصطکاک چرخ ­ها را بر روی یک زمین سخت پیدا کنید، رهایی از کوشش در برابر باتلاق سختی که نجات از آن غیرممکن به نظر می ­رسید حس پیروزی فوق ­العاده ­ای به همراه دارد.
شرکت Saber نمونه ­ای دیگر از “بازی آهسته” را خلق کرده است، جایی که در آن اگر بدون حرکات و گام ­های شتاب زده عمل کنید می ­توانید نتیجه ­ی خوبی را به دست آورید. وجود قابلیت استفاده ­ی همزمان از دوربین آزاد (که به شما اجازه می ­دهد به صورت کامل اطراف ماشین را ببینید) در حین رانندگی برای بررسی نوع زمین دلیلی است برای رانندگی آرام و بدون عجله. در بعضی مواقع، شما زمان زیادی را صرف این می ­کنید که مسیری را به زحمت و به آرامی پشت سر بگذارید.
یکی دیگر از دلایل لذت­ب خش بودن این بازی وجود ابزارهایی است که شما برای کندن مسیر به سوی مقصد در اختیار دارید. اگر بازی Playstation ۴ Spintires MudRunner تنها در مورد رانندگی پر سرعت و یا آهسته بود، خیلی سریع از دور خارج می ­شد. اما در اینجا شما مجهز به قابلیت ­های گوناگون بیشتری هستید که یکی از آن ­ها وینچ مکانیکی می ­باشد. در بسیاری از مسابقات رقابتی آفرود -و همچنین در صنعت جنگلداری- اتصال وینچ به نزدیک ترین درخت یا نقاطی دیگر برای مانور وسیله­ ی نقلیه امری حیاتی است. زمانی که وینچ متصل می ­شود چرخش سیم آن همزمان با افزایش سرعت چرخ ­ها می ­تواند شما را از چسبنده ­ترین نقاط بیرون بکشد. و این تنها آغاز نقشی است که می­ تواند ایفا کند.
آپشن ­های زیادی برای تغییر عملکرد وسیله­ ی نقلیه­ ی شما وجود دارد. با تغییر نوع زمین، شما می ­توانید خودرو را به حالت چهار چرخ درآورده و یا از این حالت خارج نمایید و دیفرانسیل را قفل و باز کنید. خوشبختانه برای بکارگیری این سیستم ­ها به نحو احسن نیازی نیست که شما متخصص مهندسی مکانیک باشید. قفل کردن دیفرانسیل تأثیر فوری و مشهودی بر میزان کنترل، میزان سرعت و اصطکاک خودرو دارد درست مانند آنچه که در واقعیت دیده می ­شود – و بازیکنان تازه وارد باید تغییر بین این حالات را به صورت کاملا خودجوش و سریع انجام دهند.
به همین ترتیب، محدودیت در توانایی ­های بازیکن موجب می­ گردد تا بیشتر از تجربیات خود استفاده کند. سوختی که در دسترس قرار می ­گیرد اندک است، و آسیب به خودرو می­ تواند منجر به از کار افتادن آن شود. خوشبختانه، باز کردن و یا سفارشی کردن کامیون ­ها این قابلیت را ایجاد می ­کند که از تعمیر و سوخت ­گیری وسایل نقلیه بهره ­مند شوید. بنابراین هنگامی که پس از تقلای بسیار در میان زمینی باتلاقی گاز تمام می ­کنید و خود را تنها در میان مردابی عمیق می­ بینید، می ­توانید خودرو را تغییر داده و خود را نجات دهید.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.