مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Spintires MudRunners: American Wilds PS4 کمپانی Saber Interactive قسمت سوم

بررسی بازی Spintires MudRunners نسخه­ی American Wilds قسمت سوم

زمانی که وسایل نقلیه­ی بیشتری در دسترس قرار می ­گیرد، مشخص می­ شود که بازی Spintires MudRunner واقعاَ در مورد رانندگی از نقطه­ی A به نقطه ­ی B نیست. بلکه در مورد بکارگیری حرکات آکروباتیک برای نجات از بیابانی مهلک می ­باشد. برای مثال، یک خودروی تنومند ورزشی ۴×۴ (خودروی چهار چرخی که هر چهار چرخ آن از طریق موتور قدرت حرکت می­ گیرند) به نظر تنها برای بررسی سریع منطقه ­ی جدیدی که قرار است بعدا خودروی کم قدرت تری به آنجا فرستاده شود مفید باشد. اما بعدها به قابلیت­ های دیگر آن پی خواهید برد.
شما می­ توانید وینچ ماشین ورزشی خود را به یکی از کامیون ­های دیگر وصل کنید تا آن را از محلی که در آن گیر کرده است به بیرون بکشید. و ممکن است بخواهید یک کامیون سوخت­گیری را در این نزدیکی نگه دارید، و به طور دسته جمعی به سمت انبار چوب حرکت کنید. باید به این نکته توجه کنیم که Playstation ۴ Spintires MudRunner یک بازی با استراتژی پیچیده است.
در مورد ساختار بازی باید گفت که کمپین اصلی آن توسط Sandbox Maps ارائه می ­شود که به شما تعدادی از مقصدها را در مناطق بزرگ نشان می ­دهد. کم بودن تعداد هدف ­ها به این معنی نیست که شما نتوانید از هریک از آن­ ها زمان به دست آورید. تحویل تعداد انگشت شماری از الوار به دو کارخانه؟ این کار نیازمند صرف زمان زیادی می ­باشد، همانطور که در زندگی واقعی اینگونه است. خوشبختانه بازرسی در اینجا سخاوتمندانه صورت می ­گیرد، و این یعنی شما می­توانید هر سندباکس را به دوره­ های کوتاه­ تری تبدیل کنید.
به طور کلی نسخه ­ی American Wilds بازی پلی استیشن ۴ Spintires MudRunner شامل ۱۰ نقشه­ ی سندباکس، ۱۱ نقشه­ ی چالشی و ۳۰ وسیله ­ی نقلیه به همراه ۶۰ وسیله ­ی نقلیه مکمل می ­باشد. دو مورد از نقشه­ های سندباکس و نه عدد از وسایل نقلیه بخشی از محتویات نسخه ­ی American Wilds می­ باشد که کانون توجه مجموعه ­های دیگر را از صحراهای روسیه و خودروهای آفرود به مکان­ های الهام گرفته شده از مونتانا، داکوتای شمالی، و مینه سوتا تغییر داد. همچنین یک حالت همکاری به صورت آنلاین وجود دارد که شما می­ توانید به کمک دیگران در مأموریت ­ها پیروز شوید.
نحوه اجرا و محیط بازی از فیزیکی قوی برخوردار است که می­ تواند به خوبی شما را به زمین حریف خود متصل کند، و این چیزی بسیار مهم است. همانطور که پیش از این گفته شد، این بازی شبیه ­ساز دقیقی نیست. البته به استثنای فعل و انفعالات موجود در هدایت فرمان، سیستم تعلیق و نحوه­ ی حرکت لاستیک ­ها بر روی سطوح مختلف. جایی که در آن بتوان تفاوت اصطکاک چرخ و عمق باتلاق را در هنگام تلاش برای بیرون آمدن از گل حس کرد یک گیم­ پلی واقعی بسیار جالب است. با این حال زمانی که بر روی یک جاده­ ی صاف و هموار رانندگی می­ کنید همه چیز کمی شناور به نظر می ­رسد. و نسخه ­ی American Wilds حاوی تعداد زیادی از جاده­ هاست.
علاوه بر آنچه که گفته شد، کنترل­هایی وجود دارد که علی رغم کارآمد بودن آن تا حدودی عجیب و غریب است. بازی بر روی کنسول نیازمند آشنایی با دکمه­های fascia و shoulder به منظور شتاب دادن، ترمز کردن و تغییر حالت­های موتور است. تعدادی از عملکردها به لیست منوها اختصاص داده شده­اند. نحوه­ی اتصال وینچ به این گونه است که شما بعد از انتخاب نقطه­ای برای اتصال، با فشردن دکمه­ی مثلث کنترل پلی استیشن ۴ می ­توانید وینچ را به آن متصل کنید. 
سپس برای قطع اتصال وینچ می ­توانید از طریق منو گزینه “release” را انتخاب کنید. برای  تغییر حالت به منظور استفاده از جرثقیل برای بلند کردن الوار شما باید صفحه­ ی منو را باز کرده و سپس با استفاده از دکمه ­های چپ و راست جوی­ استیک جرثقیل را به سمت بالا و پایین حرکت دهید.همه چیز به خوبی کار می­کند، و این کاملاَ منطقی است که انجام بعضی از عملکردها نیازمند بیش از چند دکمه باشد. اما چیزی که کمی غیرعادی به نظر می­رسد در مورد منطقی است که در پس کنترل­های بازی وجود دارد، و آشنایی کامل با آن­ها کمی زمانبر است. 
عنوان Spintires: Mudrunner، برای افرادی که عاشق ماشین ‌های سنگین و جیپ و همچنین رانندگی با این ماشین ها در شرایط سخت جاده‌ های واقعی هستند، ساخته شده است. این بازیدر ابتدا با دوربین و کنترل مشکل خود نمی‌ تواند چندان شما را جذب نماید، اما نهایتا با تمرین زیاد، شرایط را کاملا تغییر می ‌کند. بخش بصری بازی هم در کنار بهترین و کامل ‌ترین عناوین موجود در سبک شبیه ‌سازی قرار می‌ گیرد. هر چند تمام این ویژگی ‌ها قربانی قیمت ۴۰ دلاری و محتویات کم بازی شده و بعد از چند ساعت از جذابیت بالای آن می‌ کاهد.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.