مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Final Fantasy 14 Online کمپانی Square Enix Co

جزئیات انتشار بازی Final Fantasy 14 Online کمپانیSquare Enix Co

جزئیات انتشار بازی Final Fantasy 14 Online کمپانی Square Enix Co

حتما با سری بازی های فاینال فانتزی آشنایی دارید ؛ زیرا این سری بازی یکی از سری بازی های شناخته شده در سطح جهانی است و مخاطبان و بازیکنان زیادی دارد. اما اگر شناختی از این سری بازی ها ندارید و یا تازه به دنیای گیمرها وارد شده اید نگران نباشید، زیرا قبل از اینکه به سراغ فاینال فانتزی ۱۴ برویم و به بررسی این مجموعه از سری فاینال فانتزی بپردازیم، برای افرادی که با این مجموعه آشنایی ندارند توضیح مختصری از فاینال فانتزی ارائه می کنیم تا تصویر کلی از این مجموعه ی شگفت انگیز را داشته باشند زیرا دنیای فاینال فانتزی به قدری بزرگ و گسترده است که افراد بدون پیش زمینه دچار سردرگمی می شوند. مجموعه ی  Final FantasyPlayStation در سال ۱۹۸۷ در استودیوی اسکوئر انیکس تولید و توسط هیرونوبو ساکاگوچی طراحی شده است. هر مجموعه از فاینال فانتزی که از مجموعه ی یکم تا پانزدهم می باشد، شامل ماجراها و داستان های متفاوت و گوناگون است.  به گونه ای که هر مجموعه از فاینال فانتزی را می توان یک دنیای بزرگ دانست که پیچیدگی های خاص خود را دارد و متفاوت از مجموعه ی قبلی داستان پردازی شده ، مجموعه هایی بی نظیر از شخصیت ها ، فضاهای خیره کننده همراه با سلاح های مدرن همراه با جزئیات شگفت انگیز که این فقط مربوط به خود بازی است.
همچنین صدا گذاری و موسیقی متن کاملا مناسب که به صورت بسیار مناسبی با فضای داستانی و ساختار همگام شده است  و بخش شنیداری بازی را به اندازه ی بخش بصری بازی قوی و تاثیر گذار نمایان ساخته است. فضای داستانی و شخصیت هایی که طراحان حتی در ساخت و پرداخت آنها از کوچکترین جزئیات هم رد نشده انـد و بـا دقـت به همه ی ایـن بـخـش هـا رسـیـدگی کـرده اند .

جزئیات انتشار بازی Final Fantasy 14 Online کمپانی Square Enix Co

جزئیات انتشار بازی Final Fantasy 14 Online کمپانی Square Enix Co

تاثیری که این بازی نه تنها بر روی بازیکنان بلکه بر فضای پیرامون خود گذاشته ، ماجرا را عمیق تر و گسترده تر کرده و به شکل شاهکار بزرگی که در غالب بازی خود را نمایان ساخته مبدل شده تا جایی که این بازی پا به فراسو ها گذاشته و کار را تا ساختن انیمیشن ها و کتاب های مصور، نظیر این ها پیش برده است. با این حال یکی از بخش ها یا به عبارتی مجموعه ها ، فاینال فانتزی ۱۴ است در اصل در سال ۲۰۱۰ منتشر برای مخاطبان داخل کشور منتشر شد.
اما بعد از برطرف کردن یکسری ایراداتی که در این مجموعه وجود داشت، در نهایت در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن های ۳ (ps3) و ویندوز به صورت جهانی ارائه و منتشر شد . این مجموعه ی علمی تخیلی که به سبک بازی گروهی آنلاین در غالب نقش آفرینی (MMORPG ) است ، موجب شده تا اثر هیجان بخشی برای مخاطبان خود باقی بگذارد و تبدیل به شاخه ی دیگری از این شاهکار شود که دری به دنیای دیگر گشوده است .
داستان فاینال فانتزی ۱۴ در سرزمین خیالی Eorzea رخ می دهد و شخصیت های در این مجموعه به مقابله با شخصیت های شیطانی داستان می پردازند و با توجه به قابلیت های منحصر به فرد و ویژه ی خود که قابل ارتقا است ، مبارزه می کنند.

جزئیات انتشار بازی Final Fantasy 14 Online کمپانی Square Enix Co

جزئیات انتشار بازی Final Fantasy 14 Online کمپانی Square Enix Co

درواقع اگر از سبک های خیال پردازی که به سمت سلاح های پیشرفته و خیالی با موجودات افسانه ای که به شکل بسیار زیبایی تصویرسازی شده اند و هنر دست طراح را به نمایش گذاشته است ، خوشتان می آید، فاینال فانتزی ۱۴ می تواند گزینه ی مناسبی باشد که ارزش امتحان کردن را دارد . هرچند بخش جذاب ماجرا این جاست که اگر هیچ تصوری از این سری فاینال فانتزی را ندارید ، نگران نباشید. طراحان این مجموعه ی عظیم، این بازی را به صورت آنلاین در اختیار بازیکنان خود قرار داده و شما می توانید به مدت یک ماه به صورت رایگان از آن استفاده کنید و بعد از آن با پرداخت مبلغی این بازی را برای همیشه داشته باشید. اگر با فاینال فانتزی آشنایی داشته باشید در این سری از فاینال فانتزی، متوجه تغییرات در ساختار کلی البته نه محتوا شوید، چرا که داستان هر مجموعه متفاوت از دیگری است.

مرکزخرید دات کام
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.