مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

تجربه دو هفته ای به صورت رایگان از بازی Street Fighter V PS4

تجربه دو هفته ای به صورت رایگان از بازی Street Fighter V PS4

تجربه دو هفته ای به صورت رایگان از بازی Street Fighter V PS4

برای بازیکن های حرفه ای و همینطور طرفداران پر و پا قرص مجموعه بازی Street Fighter V PS4 یه خبر خوب دارم.  اگه دنبال یه بازی پر هیجان می گردین که هم از بازی لذت ببرید و هم دلتون می خواد خیلی خرج رو دستتون نذاره، بهتره خبر زیر رو با دقت بخونین. شرکت Capcom  بازی ویدئویی Street Fighter V  رو دوهفته کاملا رایگان برای Pc و PS4  در اختیار طرفدارانش گذاشته. اگه شما هم از اون دسته عشق بازی هایی هستین که هنوز تجربه بازی Street Fighter V ندارین پس باید عجله کنین؛ چون وقت خیلی کمه. شرکت Capcom این مژده رو به طرفداران خودش داده که از۲۳ آوریل تا ۵ می، بازی Street Fighter V روی Pc و PS4 کاملا رایگانه و بازیکن های می تونن تو این دو هفته بدون پرداخت هزینه ای از این بازی لذت ببرن. این بازی رو فقط در حالت Arcade می تونین انجام بدین.

تجربه دو هفته ای به صورت رایگان از بازی Street Fighter V PS4

تجربه دو هفته ای به صورت رایگان از بازی Street Fighter V PS4

با ۲۰ شخصیت جنگجو مبارزه ها رو تجربه کنین که ۱۶ تای اون اصلی و ۴ شخصیت فرعی داره که فقط در قسمت های خاصی از بازی می تونین با اون ها مبارزه کنین. این ۴ شخصیت قبلا در قسمت های قبلی بازی نبودن. قبلا هیچ شرکتی، این مدت زمان بازی آزمایشی و رایگان رو در اختیار طرفدارانش نذاشته بود. پس اگر جزو طرفداران بازی Street Fighter V هستین؛ این فرصت طلایی رو از دست ندین.

درباره بازی Street Fighter V
بازی  Street Fighter یه مجموعه بازی ویدئویی با سبک مبارزه ای هستش که شرکت Capcom طراحی و انتشار اونو به عهده داشته. این بازی روی پلتفرم های پی اس ۴ و Xbox 360 و PC  اجرا میشه.

کمی از داستان Street Fighter V
 اگه جزو اون دسته از بازیکن هایی هستین که باید یه پیش فرض درباره داستان قبل از بازی داشته باشن؛ خلاصه داستان رو براتون می نویسم. داستان Street Fighter V  پر از مبارزه و جنگ های خیابونیه. شما بدون هیچ جنگ و خونریزی در دنیای واقعی، میتونین همه عصبانیت خودتون رو تو این بازی خالی کنین. با حریف هاتون بجنگین و همه فنون هایی رو که نمیتونین تو دنیای واقعی تجربه کنین روی اونها پیاده کنین.
روند بازی Street Fighter V دو قسمت داره. تو اولین قسمت می تونین با هر شخصیت بازی ۴ یا ۵ مبارزه انجام بدین و برای بقیه بازی از باقی جنگجوها استفاده کنین. در طول مبارزه بازی قطع میشه و تکه فیلماهای مانگای رنگی پخش میشه تا هم داستان و روند بازی براتون مشخص بشه و هم شخصیتهای داستان بازی رو بهتر بشناسین.
اتفاق ناخوشایدی که تو این بازی افتاده اینه که مبارزه حریف مقابل با شما حرفه ای نیست. شما می تونین حریفتون رو خیلی راحت و بدون دردسر شکست دهید. می تونین امتحان کنین. اگه چند لحظه بازی نکنین اون هیچ ضربه ای به شما نمی زنه. در قسمت دوم بازی شما وارد جریان اصلی بازی میشین و مبارزه های واقعی از این به بعد شروع میشه.

تجربه دو هفته ای به صورت رایگان از بازی Street Fighter V PS4

تجربه دو هفته ای به صورت رایگان از بازی Street Fighter V PS4

داستان اصلی بازی از اونجایی شروع میشه که چارلی نش به دست بایسون کشته میشه ولی شخصیتی به ام هلن اونو زنده می کنه و از حالا به بعد چارلی فقط به فکر انتقام از بایسون هستش. ارتباط خیلی خوبی که بین بخش های مختلف بازی وجود داره که اونو جذاب تر کرده. طراحی و گرافیک عالی، موسیقی متناسب با نوع بازی و مبارزه های مختلف، فضای هیجان انگیزی رو برای دوستداران به این بازی فراهم کرده.
البته بازیکن های حرفه ای خیلی زود متوجه میشن که شرکت Capcom میتونست خیلی بهتر و حرفه ای تر روی شخصیتها و روند بازی مانور بده و بدترین قسمت ماجرا اینه که شما باید بعضی از شخصیتهای بازی رو از فروشگاه بازی بخرین و قیمتشون خیلی زیاده.
Arcade: تو این سبک بازی شما کنترل یه شی اصلی مثل آواتار در اختیارتونه که می تونین با اون به سمت چپ و راست و عمودی حرکت کنین. تو این بازی ها مرحله های بازی کمه ولی هرچی  تو بازی جلوتر برین بازی سخت و سخت تر می شه. مانگا: به نشریات و کتاب های کمیک استریپ گفته میشه که در ژاپن محبوبیت زیادی دارن. منظور از مانگا تصاویر طنز آمیزی هستن که یه سری خصوصیت بدنی ویژه دارن. مثلا چشمهای درشت و بینی و دهان کوچیک یا رنگ موهای غیر طبیعی.

مرکزخرید دات کام

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.