مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

عبور بازیکن پلی استیشن ۴ Trove از مرز ۱۵ میلیون

عبور بازیکن پلی استیشن 4 Trove از مرز 15 میلیون

عبور بازیکن پلی استیشن ۴ Trove از مرز ۱۵ میلیون

در دنیای پرمشغله امروزی پر کردن مطلوب و لذت­ بخش اوقات فراغت محدودی که در اختیار افراد است از اهمیت بالایی برخوردار شده است. عده ­ای ترجیح می­دهند که اوقات فراغت خود را از طریق انجام تمرینات ورزشی و یا انجام سرگرمی­ های فکری و فرهنگی نظیر مطالعه پر نمایند. اما برخی دیگر که شاید تعدادی بیشتری را نیز شامل شوند ترجیح می­دهند که این اوقات را صرفاً برای کسب لذت از طریق انجام بازی ­های ویدئویی صرف کنند. همین امر سبب شده است تا صنعت تولید و ساخت بازی­های ویدئویی رونق ویژه ای پیدا نماید.
اما یکی از مشکلات موجود در مسیر انجام بازی­ های ویدئویی قیمت بسیار بالای کنسول­ های بازی و همچنین بعضاً قیمت بالای بازی هایی است که برای این کنسول­ها Playstation 4 منتشر می­شود. قیمتی گزاف که باید برای تجربه بعضاً چندساعته از خط داستانی بازی­ هایی پرداخت شود که شاید ارزش حتی یک­بار تکرار را نیز نداشته باشند.
این در حالی است که کامپیوترهای شخصی به­ صورت گسترده و با اهداف مختلف در اختیار افراد بوده و امکان استفاده از آن ب ه­عنوان یک وسیله بازی نیز وجود دارد. تنها کافی است شما تسلط کافی برای استفاده از کیبورد به ­عنوان کنترلر بازی را پیدا کرده و یا یک کنترلر USB سازگار با بازی مورد علاقه خود پیدا کنید.
به همین دلیل نسخه­ای از اکثر بازی­های ویدئویی مهم و پرطرفدار برای کامپیوترهای خانگی و شخصی نیز منتشر می­شوند. حال تنها مشکل باقی­مانده قیمت بالای بازی­های موجود در بازار است که این مشکل نیز از طریق انتشار بازی­ های رایگان که اکثراً بر پایه تبلیغات درون بازی ساخته می­شوند تا حدودی برای علاق­مندان به بازی برطرف شده است.
این بازی­ها در صورتی­که دارای المان­ های اولیه برای جذب مخاطب باشند، با توجه به جذابیت ناشی از رایگان بودنشان خیلی زود به محبوبیت می­رسند. یکی از این دست بازی­ها بازی Trove است.

عبور بازیکن پلی استیشن 4 Trove از مرز 15 میلیون

عبور بازیکن پلی استیشن ۴ Trove از مرز ۱۵ میلیون

بازی Trove یک بازی محیطی مکعبی است که در آن شما امکان خلق، اصلاح و از بین بردن محیط را دارید. در بازی همه چیز از جزیی ­ترین جزئیات گرفته تا بزرگ­ترین اشیاء محیطی از ریزمکع ب­هایی به نام واکسل ساخته شده ­اند.
بازی Trove  یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین در سبک گسترده است که نخستین بار در سال ۲۰۱۳ نسخه آلفای آن ب ­عنوان تست اولیه منتشر شد. در سال ۲۰۱۴ و پس از ارائه موفق نسخه آزمایشی بتای این بازی، این نسخه به­ طور رایگان در اختیار عموم قرار گرفت.
انتشار رسمی این بازی تنها برای کامپیوترهای شخصی و در جولای ۲۰۱۵ انجام شد.
توسعه ­دهنده و به ­طور هم­زمان ناشر این بازی شرکت Trion Worlds است که یک شرکت آمریکایی خصوصی است. این شرکت که تاسیس آن به سال ۲۰۰۶ باز می­گردد، چندین سال است که به ­طور تخصصی در زمینه توسعه بازی­ های این­ چنینی فعالیت می­کند و سابقه انتشار بازی­های مشابهی نظیر (Rift (2011)، ArcheAge (2013  Defiance (2013 و (Atlas Reactor (2016 را نیز در کارنامه خود دارد.
این بازی آنلاین به دلیل استقبال مطلوبی که از آن شد در سال ۲۰۱۶ و ب ه­صورت رایگان برای کنسول­های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز منتشر گردید.
این بازی شامل شخصیت­ های مختلفی است که هریک دارای نقاط قوت و ضعف مربوط به خود هستند. از جمله این شخصیت­ ها می­توان به Vanguardian، Boomeranger، Pirate Captain، Tomb Raiser، Chloromancer، Candy Barbarian و Neon Ninja اشاره نمود. همچنین برای حضور در این بازی حالت های مختلفی از بازی نیز درنظر گرفته شده است. برای مثال می­توان از Battle Arena، Capture the Flag، Team Deathmatch و Bomber Royale نام برد. شرکت Trion Worlds پس از انتشار اولیه بازی Trove نسبت به توسعه و انتشار محتوای جدید برای این بازی ­هم اقدام نموده است که آخرین نمونه آن محتوای قابل دانلود Adventures بود برای نقاط مختلف دنیا برای زبان­های مختلف منتشر گردید.
با توجه به استقبال خوب از بازی Trove و رسیدن تعداد کاربران این بازی به مرز ۱۵ میلیون کاربر، مدیران این شرکت وعده ­های جالبی را درخصوص ارائه محتویات جدید برای این بازی در قالب فایل­ های قابل دانلود و بروزرسانی در سال آینده داده­ اند. این شرکت همچنین ضمن قدردانی از کاربران خود مقایسه­ های جالبی بین پارامترهای بازی خود از ابتدا تاکنون را نظیر تعداد ماموریت­ های به انجام رسیده در بازی، تعداد ساعت بازی شده و معادل روز، سال و قرن آن، تعداد مکعب­ های ساخته و منهدم شده و غیره ارائه نموده است.
مشاهده این اعداد و ارقام موید این امر است که می­بایست درخصوص میزان تاثیرگذاری بازی­های ویدئویی و کلاً دنیای سرگرمی تاملی مجدد انجام داد. تنها کافی است در نظر داشته باشید از سال ۲۰۱۵ تاکنون و تنها در یک بازی زمانی در حدود ۱۸۵ قرن که عددی بسیار تامل برانگیز است، توسط انسان­ ها صرف این سرگرمی شده است.

مرکز خرید دات کام
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.