مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

صحبت های سازنده بازی Assassin’s Creed Origins PS4 در مورد جهان بازی

صحبت های سازنده بازی Assassin's Creed Origins PS4 در مورد جهان بازی

صحبت های سازنده بازی Assassin’s Creed Origins PS4 در مورد جهان بازی

به نظر می رسد که از میان گیمرها و علاقمندان به این حوزه، کمتر کسی وجود داشته باشد که بازی Assassin’s Creed Origins را نشناسد. این عنوان واقعا بی نظیر است و مخاطب را ملزم می کند تا پایان ماموریت ها و داستان بازی از دنیای آن بیرون نیاید. اگر جزو علاقمندان به بازی Assassin’s Creed Origins هستید، با ما همراه شوید تا در مورد ساختار کلی بازی PS4 و نظر سازنده در مورد آن صحبت کنیم.

نظر تیم سازنده در مورد Assassin’s Creed Origins چیست؟
همان طور که حتما می دانید در یکی دو سال گذشته بازی های جهان باز زیادی به بازار معرفی شده است که اکثر آنها با استقبال خوب بازیکنان همراه شده اند. بازی های جهان باز این امکان را برای مخاطبان فراهم می کنند تا دست به  جستجو بزنند و در میان دنیایی گسترده و مرموز به تحقیق بپردازند.
هر چقدر که دنیای این دست از بازی ها بزرگتر باشد، جذابیتش هم دو چندان خواهد شد. در حقیقت مخاطبان دوست دارند تا با کنکاش هر چه بیشتر در دنیای بازی های جهان باز، لایه های مختلف بازی را کشف کنند و به درستی به وسعت بازی موردنظرشان پی ببرند. 
Assassin’s Creed Origins یکی از بازی های جهان باز نسل هشتمی است که برای بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است. مخاطبان دوست دارند تا اطلاعاتشان را در مورد جهان بازی Assassin’s Creed Origins ارتقا دهند. همین موضوع موجب شده است تا سایت گیم اینفورمر گفتگویی با سازنده این بازی داشته باشد.

صحبت های سازنده بازی Assassin's Creed Origins PS4 در مورد جهان بازی

صحبت های سازنده بازی Assassin’s Creed Origins PS4 در مورد جهان بازی

سایت گیم اینفورمر در راستای این گفتگو سوالاتی در مورد جهان بازی Assassin’s Creed Origins از “اشرف اسماعیل” پرسیده است. در ادامه صحبت های اسماعیل را در این رابطه مطالعه می کنید: “به طور کلی باید بگویم که Assassin’s Creed Origins جهان بازی خاص خودش را دارد و به هیچ عنوان نمی توان آن را به نسخه های قبلی این سری بازی شبیه دانست. به همین دلیل نمی توانم جهان بازی Assassin’s Creed Origins را با نسخه های قبلی قیاس کنم. اگر هم دست به این قیاس بزنم، نمی توانم آمار و ارقام درستی ارائه دهم تا در نهایت مخاطبان به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنند.
اما با یک نگاه کلی می توانم بگویم که در حال حاضر جهان بازی Assassin’s Creed Origins دو برابر گسترده تر از “هاوانا” در Black Flag شده است. چیزی که واضح است این است که این تفاوت به نفع Assassin’s Creed Origins تمام شده است. زیرا مخاطبان در این نسخه از بازی به دنیایی بسیار گسترده تر و جذاب تر از جهان بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag دسترسی خواهند داشت. 
اگر چه جهان بازی در Assassin’s Creed Origins واقعا گسترده شده است، اما اگر نظر من را بخواهید، می گویم که این موضوع اهمیت چندانی ندارد. آن چیزی که برای من به عنوان یک سازنده مهم است، جزئیاتی است که باید در این جهان گسترده به چشم مخاطب بیاید. در واقع این جزئیات هستند که تعیین می کنند مخاطب در طول بازی اجازه انجام چه کارهایی را دارد. مورد دیگری که از دید من واقعا مهم است، پویایی و زنده بودن فضای بازی پی اس ۴ است.
آیا واقعا دنیایی گسترده و تو در تو که از فضای پر تحرک و پویا برخوردار نباشد، می تواند مخاطب را به خود جذب کند؟ قطعا که نمی تواند. به همین دلیل است که می گویم با بررسی المان های مختلف در بازی، متوجه می شویم که جهان بازی چندان اهمیتی ندارد و پیش از آن باید به المان ها و موارد مهم دیگری توجه داشت.

صحبت های سازنده بازی Assassin's Creed Origins PS4 در مورد جهان بازی

صحبت های سازنده بازی Assassin’s Creed Origins PS4 در مورد جهان بازی

همین موضوع موجب شده است تا ما در Assassin’s Creed Origins ماموریت های مختلفی را تعریف کنیم. اگر چه جهان بازی وسیع و هیجان انگیز است، اما ما تمرکزمان را بر روی ماموریت های مختلف بازی گذاشته ایم تا با این کار فضای بازی را از رکود و بی حالی در بیاوریم و به آن رنگ هیجان و پویایی ببخشیم.”
به طور کلی مصاحبه سایت گیم اینفورمر با اشرف اسماعیل به نفع مخاطبان تمام شده است. زیرا این سایت تمام سوالات رایجی که در ذهن مخاطبان وجود داشته است را از سازنده پرسیده است. یکی از سوالات رایجی که ذهن مخاطبان را به خود مشغول کرده بود، به در دسترس قرار گرفتن نقشه های بازی مربوط بود که اسماعیل به این سوال پاسخ داده است.
اشرف اسماعیل گفته است که مخاطبان می توانند پس از گذشتن از بخش مقدماتی بازی به تمامی نقشه ها دسترسی پیدا کنند. زیرا اغلب نقشه های بازی پس از گذشتن از این مرحله در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین بر طبق گفته های اسماعیل به نظر می رسد که گزینه های شخصی سازی در Assassin’s Creed Origins ارتقا پیدا کرده است.
البته فعلا همه چیز در ابهام قرار دارد و مشخص نشده است که قدرت این قابلیت شخصی سازی تا چه اندازه است. باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه می توان چهره کاراکترها را تغییر داد. نکته مهم دیگری که در Assassin’s Creed Origins وجود دارد، این است که احتمالا گیمرها در بخش هایی از این بازی به دنیای مدرن وارد می شوند و اتفاقات بازی را در میان زندگی امروزی دنبال می کنند. این بازی برای تمامی پلتفرم ها از جمله PlayStation ۴ عرضه خواهد شد.

مرکز خرید دات کام

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.