مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

متوقف شدن ساخت بازی Project Prelude Rune PS4 توسط اسکوئر انیکس

متوقف شدن ساخت بازی Project Prelude Rune PS4 توسط اسکوئر انیکس

متوقف شدن ساخت بازی Project Prelude Rune PS4 توسط اسکوئر انیکس

اخیرا کمپانی Square Enix خبری را منتشر کرده که طی آن پروژه بازی Project Prelude Rune PS4 منحل شده و نیز در ادامه بیان کرده استودیو Istolia که ساخت این پروژه را در دست داشت تعطیل شده است. همچنین در مورد کارمندان آن نیز بیان شده که کارمندان در بین استودیو های دیگر مانند Square Enix تقسیم شوند و به کار خود بپردازند. درست بعد از خارج شدن هیدئو بابا از عنوان کارگردانی این بازی، تمامی موارد مانند وب سایت و حساب های کاربری، حذف و غیر فعال شد.
این بازی در سال ۲۰۱۷ با عنوان Project Prelude Rune معرفی شد که قرار بود تنها برای کنسول پلی استیشن ۴ و با یک گیم پلی نقش آفرینی و به تقلید از افسانه های غربی تولید شود. برای این بازی بودجه ای زیاد در نظر گرفته نشده بود اما در جریان مراسم Tokeyo Game Show 2016 پس از انتشار یک تریلر، بازی موفق شد توجه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کند.
آنچه که به نظر می آید Square Enix قصد داشت این بازی را لغو کند یا حداقل به نظر می رسید که می خواهد مراحلی از این بازی را پیش ببرد به این امید که تولید و انتشار نهایی قطعی شود. قبل از این ها و پس از لغو شدن بازی به وسیله پلاتینیوم گیمز این کمپانی ثابت کرد که این مسئله چقدر برای هواداران ناراحت کننده است. زمانی که در مورد کیفیت Tales Of، که کارگردان آن هیدئو بابا است صحبت می شود تازه متوجه می شویم که این تقصیر ها در مورد نقد به او برمی گردد.

متوقف شدن ساخت بازی Project Prelude Rune PS4 توسط اسکوئر انیکس

متوقف شدن ساخت بازی Project Prelude Rune PS4 توسط اسکوئر انیکس

البته نباید این مسئله را هم نادیده گرفت که ممکن است مشکلاتی از طرف Square Enix باعث خروج از این پروژه شده باشد. در جدیدترین اطلاعاتی که از طرف شرکت Square Enix اعلام شده است ساخت یک استودیوی جدید به هواداران اعلام شد. این استودیو با نام ایستولیا که در زبان یونانی به معنی داستان است به این معنا که عنصر داستان قرار است که در ساخته های آن ها عامل مهم و عنصری کلیدی باشد شروع به کار کرد.
استودیوی جدید Square Enix تمایل دارد تجربیات جدیدی را در رابطه با بازی در سراسر دنیا ارائه کند. نظر اسکوئر انیکس در مورد این بازی به این شکل است هدف از این پروژه تولید یک نقش‌ آفرینی تازه به شکل فانتزیست که در آن بازیکن به گوشه و کنار سرزمینی پهناور خواهد رفت و بازیکنان در آن شهامت رویا پردازی را پیدا می‌کنند و برای آنچه که می خواهند به دست بیاورند عادلانه می جنگند.
استودیو ایستولیا جهت توسعه پروژه های خود و با هدف جذب کردن نیروها از جمله کاراکترها و برنامه ریز و برنامه نویس برای بازی اقدام به دادن آگهی کرده است. در مورد شرکت Square Enix می‌توان گفت که بیشترین نیروی کار در آنجا وجود دارد و هم اکنون نیز حدود ۷۰۰ نفر نیرو در استودیو مونترال مشغول به کار هستند. در حال حاضر و بر اساس جدیدترین اخبار اسکوئر عنوان کرده که قصد دارد با استخدام کردن حدود ۱۰۰ نفر برای حدود ۱۰۰ شغل جدید، استودیوی خود را گسترده تر کرده و یک مجموعه بزرگ را تشکیل بدهد.
این شرکت دوست دارد با گسترده تر کردن فضای کاری موجود در Montréal امکانات و فضاهای جدیدی را اضافه کند. استودیویی که ضبط تصاویر یا فتوگرامتری را بر عهده دارد و یک استودیو هم برای ضبط موسیقی از جمله مواردی است که این شرکت قصد دارد به این شعبه خود اضافه کند. شرکت اصلی به عنوان اسکوئر قصد دارد توجه خود را به ایداس مونترال و توسعه و پیشرفت آن معطوف کند.

متوقف شدن ساخت بازی Project Prelude Rune PS4 توسط اسکوئر انیکس

متوقف شدن ساخت بازی Project Prelude Rune PS4 توسط اسکوئر انیکس

به علاوه به دلیل موفقیت بازی Deus Ex Go در سال ۲۰۱۶ این شرکت جزو مجموعه های موفق و توسعه دهنده بازی های موبایل قرار گرفت. اما باید با تاسف گفت که شرکت Square Enix بعد از اینکه هیدئو بابا از پروژه ساخت  Project Prelude Rune  کناره گیری کرد هیچ اطلاعاتی را در اختیار کاربران و علاقمندان به این پروژه قرار نداد و روند ساخت بازی را متوقف کرد و تمامی صفحات شبکه های اجتماعی مربوط به پروژه بازی Project Prelude Rune به شکل غیر منتظره‌ای حذف شدند.
در تمامی مطالب عنوان شده بود در وب سایت استودیو ایستولیا، لینک هایی وجود داشت که همه کاربران را به سمت Square Enix انتقال می داد. حتی صفحه های مربوط به توییتر و فیسبوک این بازی هم غیرفعال شده بودند اما فقط یک تریلر از این بازی و آن هم در مراسم توکیو گیم شو ارائه شد که ویدیوی آن نیز از کانال یوتیوب این استودیو برداشته شد.
آقای هیدئو بابا هم که تا قبل از این اتفاق تهیه کننده و هدایتگر استودیوی Square Enix و پروژه ساخته این بازی Project Prelude Rune بود، به صورت کاملا ناگهانی این استودیو را ترک کرد و تا به امروز هم این شرکت هیچ دلیل و اطلاعاتی راجع به سرنوشت این مجموعه از بازی های PlayStation 4 ارائه نکرده است.

مرکزخرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.