مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

تکذیب لغو آپدیت بازی Mass Effect Andromeda PS4 توسط بایوویر

تکذیب لغو آپدیت بازی Mass Effect Andromeda PS4 توسط بایوویر

تکذیب لغو آپدیت بازی Mass Effect Andromeda PS4 توسط بایوویر

همان طور که می دانید دنیای بازی های ویدیویی واقعا گسترده شده است و همین موضوع موجب شده است تا رقابت در میان بازیسازان شدت بگیرد. این رقابت گاهی از اوقات در قالب سالم و گاهی در فرمتی ناسالم شکل پیدا می کند. در حقیقت مجموعه های بازیساز به دنبال راهی هستند که بتوانند از سایرین جلو بزنند و گاهی از اوقات در این راه، اخلاق را کنار می گذارند.
حتما تاکنون شایعاتی را در صنعت بازی های ویدیویی شنیده اید. شایعاتی که خیلی زود همه گیر می شوند و در همه جا می پیچند. در همین زمان است که تیم بازیساز با انتشار بیانیه ای، مخاطبان را در جریان حقیقت می گذارد تا با این کار به تمامی شایعات پایان دهد. در واقع بروز شایعات می تواند روند رشد یک بازی پلی استیشن ۴ یا کمپانی بازیساز را به تعویق بیاندازد و این موضوع اصلا به نفع سازنده نیست.
یعنی درست در زمانی که قرار شده است تا تیم سازنده ثمره تلاش و موفقیت هایش را ببیند، شایعات مثل سرعت گیری عمل می کنند که می توانند دنیای امید و آرزو های تیم سازنده را به سمت تاریکی بکشانند. ما تصمیم داریم تا در این مقاله در مورد یکی از شایعاتی که در مورد “استودیوی بایوویر” و بازی “Mass Effect: Andromeda” مطرح شده بود، با شما صحبت کنیم.
ماجرای شایعه در مورد بازی Mass Effect: Andromeda به لغو شدن انتشار بسته های الحاقی این بازی مربوط بود. همان طور که می دانید بسته های الحاقی نقش به سزایی در امیدوار نگه داشتن مخاطبان و بازیکنان بر عهده دارند. در واقع بسته های الحاقی با در بر داشتن جذابیت های تازه، رنگ تازه ای به دنیای بازی ها می پاشند. به همین دلیل زمانی که مشخص می شود که یک بازی فاقد بسته های الحاقی است، گیمرها تصور می کنند که در بازی مذکور هیچ چیز تازه ای برای کشف و تجربه وجود ندارد و به همین دلیل با خیال راحت به سراغ تجربه بازی های تازه می روند.

تکذیب لغو آپدیت بازی Mass Effect Andromeda PS4 توسط بایوویر

تکذیب لغو آپدیت بازی Mass Effect Andromeda PS4 توسط بایوویر

چندی پیش زمزمه هایی مبنی بر لغو انتشار بسته های الحاقی داستانی برای Mass Effect: Andromeda به گوش مخاطبان رسید. البته سر منشا این خبر از پیامی در فیسبوک نشات می گیرد که توسط کمپانی Sinclair Networks انتشار پیدا کرده بود. کمپانی Sinclair Networks در این پیام ادعا کرده بود که قرار بوده است با استودیوی بایوویر برای ساخت بسته های الحاقی همکاری کند، اما حالا با لغو شدن این همکاری، دیگر خبری از انتشار بسته های الحاقی هم نخواهد بود.
اگر چه این پیام مدت زمان زیادی در صفحه فیس بوک Sinclair Networks باقی نماند و خیلی زود پاک شد، اما مخاطبان این مجموعه توانسته بودند تا پیام را ذخیره کنند و آن را انتشار دهند. به همین دلیل در مدت زمانی کوتاه این خبر در میان تمامی علاقمندان به بازی Mass Effect: Andromeda به گوش رسید. حالا که شایعات در مورد بازی Mass Effect: Andromeda داغ شده است، استودیوی بایوویر در این مورد صحبت هایی کرده است.
در ادامه گفته های “فرناندو ملو” را به عنوان تولیدکننده این بازی Playstation ۴ می خوانید:
“من هیچ وقت تمایلی به صحبت کردن در مورد آینده نداشته ام. اما باید بگویم که هر زمان قرار باشد بسته های الحاقی تازه برای بازی Mass Effect: Andromeda بسازیم، این کار را خودمان انجام می دهیم. شک نداشته باشید که ما برای انجام چنین کار مهمی از کمپانی های جعلی استفاده نمی کنیم.” 
از زمانی که ملو، کمپانی Sinclair Networks را جعلی خوانده است، صحبت های زیادی از گوشه و کنار به گوش می رسد. عده ای از افراد تمایل داشتند تا بیشتر در مورد این نظر ملو بدانند. او در ادامه گفته است:

تکذیب لغو آپدیت بازی Mass Effect Andromeda PS4 توسط بایوویر

تکذیب لغو آپدیت بازی Mass Effect Andromeda PS4 توسط بایوویر

“متاسفانه اینترنت همین طور است و نمی توان برای آن چارچوبی مشخص تعیین کرد. همیشه در این فضای مجازی افرادی سودجو وجود داشته اند که در برهه ای از زمان خودشان را یک شرکت سهامی عام معرفی کرده اند. اما وقتی که خواستیم در موردشان بیشتر تحقیق و صحبت کنیم، متوجه شدیم که هیچ چیزی برای عرضه وجود ندارد.”
همان طور که گفتیم، این ادعای ملو موجب شده است تا برخی از افراد و مخاطبان این عملکرد را غیر اخلاقی بدانند و تصور کنند که ملو به خاطر ناراحتی از بروز یک شایعه دست به توهین زده است. اما به تازگی “مایکل گمبل” به عنوان تولید کننده سری بازی Mass Effect به حمایت از همکار خود بلند شده است و اعلام کرده است که او هم تاکنون نامی از Sinclair Networks نشنیده است.
گمبل هم معتقد است که هدف از پیام فیس بوک Sinclair Networks، خراب کردن ظاهر و محبوبیت بازی Mass Effect: Andromeda بوده است. در انتها باید بگوییم که به نظر می رسد که حق با گمبل و ملو بوده است، زیرا به تازگی یک آپدیت تازه برای بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شده است.
این موضوع نشان می دهد که تیم سازنده در حال کار بر روی این عنوان هستند و قصد دارند تا با ارتقای بازی شرایط را برای مخاطبانشان بهتر از قبل کنند. به همین دلیل می توان به انتشار بسته های الحاقی تازه هم امیدوار ماند. لازم به ذکر است که این آپدیت تازه تا حد زیادی کیفیت بازی را نیز افزایش داده است.

مرکزخرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.