مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات و بررسی سال پر بار استودیو های ژاپنی از نگاه شاون لیدن

جزئیات و بررسی سال پر بار استودیو های ژاپنی از نگاه شاون لیدن

جزئیات و بررسی سال پر بار استودیو های ژاپنی از نگاه شاون لیدن

اگر جزو علاقمندان و طرفداران کمپانی سونی هستید، احتمالا “شاون لیدن” را هم می شناسید. او مسئولیت بخش سرگرمی های تعاملی کمپانی سونی در آمریکا را بر عهده دارد. ما تصمیم داریم تا در ادامه این مقاله در مورد گفته های لیدن با “مجله فامیستو” با شما صحبت کنیم.
به نظر می رسد که هدف اصلی مجله فامیستو از دعوت شاون لیدن برای مصاحبه، صحبت در مورد کمپانی های بازیساز ژاپنی بوده است. این را می توانید با مطالعه این مصاحبه به راحتی متوجه شوید. در ادامه بیشتر در مورد گفته های لیدن صحبت خواهیم کرد.

شاون لیدن در مصاحبه با مجله فامیستو چه چیزهایی گفته است؟
بگذارید کار را از ابتدا شروع کنیم. لیدن در ابتدای مصاحبه خود از مخاطبان و طرفداران سونی تشکر کرده است. او معتقد است که بازخوردهای مخاطبان در کنفرانس خبری سونی که در رویداد E3 در سال ۲۰۱۷ برگزار شد، بی نظیر بوده است. لیدن در این مصاحبه اعلام کرد که در کنفرانس خبری مذکور تنها ۴ دقیقه صحبت کرده است.
او در ادامه صحبت هایش گفت: “زمانی که کمتر صحبت می کنم، طرفداران بیشتری دارم. زیرا این کم صحبت کردن من به منزله پخش بازی های بیشتر است و مخاطبان هم دقیقا به دنبال همین هستند.” در ادامه این مصاحبه خبرنگار مجله فامیستو در مورد آینده کمپانی های بازیساز ژاپنی برای کنسول های سونی از لیدن سوال پرسید. لیدن در پاسخ به سوال گزارشگر گفت:”مطمئن هستم که سال جاری، سال خوبی برای کمپانی های بازیساز ژاپنی سونی خواهد بود. به عنوان مثال می توانم به بازی های Gran Turismo Sport و Everybody’s Golf اشاره کنم.”

جزئیات و بررسی سال پر بار استودیو های ژاپنی از نگاه شاون لیدن

جزئیات و بررسی سال پر بار استودیو های ژاپنی از نگاه شاون لیدن

این گفته لیدن موجب شده است تا مخاطبان به آینده بازی های سونی امیدوارتر شوند. البته هدف کلی کمپانی های بزرگی مثل سونی و مایکروسافت این است که بتوانند با عرضه بازی های با کیفیت و تازه جامعه هدف بزرگتری را در بر بگیرند و روز به روز بر تعداد مخاطبانشان بیافزایند. به طور کلی می توان گفت که همواره بازار خوب و پر رونقی برای کمپانی های بازیساز ژاپنی فراهم است، زیرا آنها می توانند با صرف وقت و مهارت و همچنین استفاده از ایده های نو، آثاری ارزشمند تولید کنند که از سوی کمپانی های مهمی نظیر سونی، مورد استقبال قرار گیرد.
از انجایی که لیدن در مورد بازی های Everybody’s Golf و Gran Turismo Sport صحبت کرده است، در ادامه کمی هم به بازی های ژاپنی مذکور خواهیم پرداخت.

آشنایی با بازی های Gran Turismo Sport و Everybody’s Golf
بگذارید کار را از بازی Gran Turismo Sport آغاز کنیم، بازی ای که از زمان مطرح شدنش تاکنون در میان بهترین بازی های مسابقه ای جای دارد. بسیاری از علاقمندان به بازی های مسابقه ای با این سری بازی آشنایی خوبی دارند. این بازی از نسل ششم با مخاطبان همراه است و در هر نسل به نوعی بر دل مخاطبان نشسته است.
نکته مهمی که در مورد این سری بازی وجود دارد، این است که این بازی از لحاظ بصری و فنی دارای کیفیت قابل قبولی است، به همین خاطر خیلی زود توجه مخاطبان را به خود جلب می کند. تاکنون کارشناسان زیادی بازی Gran Turismo Sport را از لحاظ فنی و بصری بر روی کنسول های پلی استیشن ۴ بررسی کرده اند. همه آنها به اتفاق بر این باورند که از لحاظ فنی و بصری نمی توان هیچ گونه ایرادی به Gran Turismo Sport بر روی این کنسول ها گرفت. بدون شک این نظر مهمی است که تمامی طرفداران کمپانی سونی باید به آن توجه داشته باشند.
مخاطبان در طول بازی با طراحی های محیطی جذاب و با کیفیت مواجه هستند. ضمن اینکه طراحی ماشین ها هم بی نظیر است. به طوری که تصور می کنید ماشین های مسابقه را در عالم واقعیت و از نزدیک می بینید. از جذابیت های بصری بازی که بگذریم، به جذابیت های فنی Gran Turismo Sport می رسیم. این بازی در بخش فنی هم نرخ فریم ثابتی دارد. همین موضوع موجب شده است تا نتوانیم ایرادی جدی به Gran Turismo Sport وارد کنیم.

جزئیات و بررسی سال پر بار استودیو های ژاپنی از نگاه شاون لیدن

جزئیات و بررسی سال پر بار استودیو های ژاپنی از نگاه شاون لیدن

حالا به سراغ بازی دوم یعنی Everybody’s Golf می رویم که کار ساخت آن هم به عهده استودیویی ژاپنی قرار دارد. اگر بخواهیم در مورد گذشته این بازی حرفی به میان آوریم، باید بگوییم که نسخه موبایلی Everybody’s Golf بستری مناسب را برای پیشرفت این بازی فراهم کرده است. درست در زمانی که این بازی برای تلفن های همراه تولید شد، سازنده این بازی راه پیشرفت را در پیش گرفت.
جالب است بدانید که این بازی برای تلفن های همراه بیش از ۴ میلیون بار دانلود داشته است. پس از اینکه استقبال از این بازی شدت گرفت، تیم سازنده اعلام کرد که قصد دارد Everybody’s Golf را برای PlayStation VR نیز روانه بازار کند. بر طبق گفته های تیم سازنده قرار بر این شده بود تا Everybody’s Golf در بهار سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازار شود.
البته ناگفته نماند که برخی از بازیکنان بر این باورند که پلی استیشن وی آر، کنسول مناسبی برای Everybody’s Golf نیست. اما شاید بهتر باشد تا زمان عرضه این بازی صبر کنیم. شاید این دسته از مخاطبان پس از تجربه بازی Everybody’s Golf در پلی استیشن وی آر نظرشان تغییر کند!

مرکز خرید دات کام

Everybody's GolfGran Turismo Sportplaystationplaystation 4ps4Shawn Laydensonyآشنایی با بازی های Everybody's Golfآشنایی با بازی های Gran Turismo Sportآشنایی با بازی های Gran Turismo Sport و Everybody's Golfاظهارات شاون لیدن که امسال سال خوبی برای استودیوهای ژاپنی استپلی استیشنپلی استیشن 4جزئیات و بررسی سال پر بار استودیو های ژاپنی از نگاه شاون لیدنسونیشاون لیدنشاون لیدن در مصاحبه با مجله فامیستو چه چیزهایی گفته استفروشگاه اینترنتیکنسول بازی پلی استیشن 4مرکز خریدمرکز خرید دات کاممرکزخریدمرکزخرید دات کاممقاله
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.