مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

دانلود مجدد بازی Overwatch PS4 در آپدیت جدید

دانلود مجدد بازی Overwatch PS4 در آپدیت جدید

در این مقاله سعی داریم تا اثراتی را که بروزرسانی بر روی بازی Overwatch داشته است، مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید. اصولا بازی Overwatch جزو آن دسته از بازی هایی است که با هر بار آپدیت شدنش، گیمر ها باید حجم قابل توجهی را صرف بروزرسانی این بازی کنند. حال در کنار این نکته، این مسئله وجود دارد که طی آخرین آپدیت بازی Overwatch بازیکنان باید کل بازی را از نو دانلود کنند، چرا که تغییرات اساسی در این آپدیت صورت گرفته که می توان آن را به نوعی یک بروزرسانی بزرگ و کامل در نظر گرفت، به طوری که کاربر اگر تمایل دارد تا این بازی را ادامه دهد و بخشی از وقت خود را به آن اختصاص دهد، در واقع مجبور است که بازی را مجددا از اول دانلود کند و چاره ای جز انجام این کار نیز ندارد.
طی این بروزرسانی، ما شاهد تغییراتی عظیم در ساختار کلاینت بازی خواهیم بود که در واقع به سبب همین موضوع است که کاربران باید کل بازی را از ابتدا دانلود کنند. سازنده و همچنین ناشر بازی Overwatch، شرکت بلیزارد، به دنبال جریانات آپدیت عظیم بازی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان چنین اعلام کرده که مدت زمانی که برای بارگذاری صرف می شود، بهبود خواهد یافت و از طرف دیگر در استفاده از میزان فضای خالی موجود در حافظه دستگاه های گوناگون نیز صرفه جویی خواهد شد. یعنی آن فضایی که در گذشته برای نگهداری از بازی Overwatch بر روی انواع دستگاه ها لازم بود، دیگر لازم نیست و تنها کافی است که فضای کمتری را در مقایسه با آنچه که قبلا صرف این بازی می کرده اید را مورد استفاده قرار دهید.
همچنین در کنار مورد ذکر شده، فضای بازی نیز بر روی کنسول پلی استیشن ۴ نسبت به گذشته کاهش خواهد یافت. همچنین شما دیگر باگ های موجود در انواع نقشه های بازی Overwatch را نخواهید دید، چرا که به دنبال تغییراتی که در آپدیت جدید بازی در نظر گرفته شده است، این باگ ها همگی از بین رفته اند و شما در نهایت شاهد به وقوع پیوستن تمامی موارد ذکر شده پس از انجام آپدیت و در واقع نصب مجدد آن خواهید بود. درست است که ما از موارد نام برده شده تحت عنوان آپدیت جدید یاد کردیم، اما در واقع اینگونه نبوده و این فقط یک لفظ برای درک تغییرات جدیدی است که در بازی Overwatch اعمال شده است و شما با کمی تفکر در میابید که وقوع این مسائل در یک بازی در کنار ویژگی ها و خصوصیات و به طور کلی محتویات یک بازی نمی گنجد، به همین جهت کلاینت بازی باید از نو توسط کاربران دانلود گردد تا تغییرات جدید برای آنها اعمال شود. به همین دلیل است که در ابتدای مقاله گفته شد کلاینت بازی تغییرات اساسی داشته و لازم است که مجدد دانلود گردد.
اما یک خبر خوب دیگر هم برای شما داریم و آن هم در رابطه با حجم فضایی است که Overwatch بر روی کنسول شما اشغـال می کند. حجمی که این بازی بر روی کنسول شما به منظور نصب اشغال می کند، چیزی حدود ۱۳ گیگابایت است و این مسئله می تواند در مقایسه با اکثر بازی ها که به فضایی معادل ۵۰ گیگابایت احتیاج دارند، خبر خوبی در نظر گرفته شود. در ادامه کمی به ویژگی های دیگر بازی Overwatch می پردازیم:

محیط آرام و سرگرم کننده بازی Overwatch
از جمله خصوصیات مثبتی که برای این بازی می توان در نظر گرفت، فضای جالبی است که سازنده برای آن در نظر گرفته است. شما در Overwatch با فضایی جنگی و خسته کننده که فقط خون و خونریزی در آن جریان دارد، مواجه نخواهید بود، بلکه با یک محیط سرگرم کننده که نیازی به تنش و جدی گرفتن آن در بازی نیست، سر و کار خواهید داشت. پس به هنگام انجام این بازی می توانید از تمامی لحظات آن نهایت لذت را ببرید.

سرور های بی نقص در بازی Overwatch PlayStation ۴
نقطه قوت دیگری که Overwatch از آن بهره می برد، بهره گیری از سرور هایی بی نقص است. به طوری که شما به هنگام بازی با هیچگونه قطعی اینترنت و مواردی از این دست مواجه نخواهید شد و به راحتی هر چه تمام تر می توانید این بازی را بدون پیش آمدن هیچ مشکلی انجام داده و در آن پیشرفت کنید. در پایان امیدواریم که از خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی بدست آورده باشید و در نهایت از تجربه بازی Overwatch لذت ببرید.

مرکزخرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.