مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

به زودی خبری از بازی Dishonored PS4 منتشر نخواهد شد

به زودی خبری از بازی Dishonored PS4 منتشر نخواهد شد

کمپانی آرکین که اثر dishonored از ساخته های او محسوب می شود، خبری را منتشر کرده که مبتنی بر آن تصمیم ندارد که مجموعه تازه ای از این بازی را ارائه دهد. بیست سال از زمان تاسیس این کمپانی سپری می شود و اوج درخشش آن زمانی بود که بازی dishonored ارائه گردید.
این بازی در قالب اول شخص ساخته شده است و سبک به کاربرده شده در آن مخفی کاری می باشد که در سال ۲۰۱۷ ما شاهد عرضه آخرین نسخه آن بودیم که از این بازی انتشار یافت و به عبارتی دنباله اتفاقاتی که در سری دوم روی داده بود را روایت می کرد. ریکاردو بیرکه از طراحان این استودیو می باشد، در طی مصاحبه ای اعلام کرده که برای ما طراحی بازی هایی که متناسب با گیم پلی آن طراحی شده باشند بسیار حائز اهمیت می باشد.
ما همیشه می خواستیم فضاهایی را به تصویر بکشیم که قادر باشند تا حال و هوای آن را به خوبی به بازیکن ها انتقال دهند. کاراکتر اول و سایر کاراکترها و گیم پلی نیز در طراحی اثرها بسیار موثر می باشند. ما تمام تلاش خود را به کار میگیریم که گیم پلی بازی پی اس ۴ بتواند نیروها و وسایل گوناگونی را در اختیار بازیکن ها قرار دهد و بازیکن باید بتواند با توجه به قابلیت های فضای بازی، به روشی مبتکرانه وارد میدان شود و خاطره ای مخصوص از خود بر جای بگذارد.
استودیو آرکین اخبار زیادی درباب اثرهایی که تصمیم به ساختن آن ها گرفته است را منتشر نکرده اما احتمال اینکه بخشی در بازی اضافه شود که بازیکن ها به شیوه چند نفره قادر به پیش بردن آن باشند وجود خواهد داشت و همچنین او اضافه می کند که در آینده آرکین تصمیم دارد که بیشتر تمرکز خود را بر روی قسمت های آنلاین بازی بگذارد.  همچنین احتمال این وجود خواهد داشت که اثرات آینده آرکین در قالب اول شخص نباشند. 
اثر dishonored یا همان سرافکنده، بازی ای می باشد که به این زودی ها از یاد کسی نخواهد رفت. این موضوع تنها به خاطر گیم پلی سرگرم کننده یا محتوای داستانی جذاب نیست بلکه به خاطر درسی که به بازیکن ها می دهد فراموش نخواهد شد. این اثر هیچ شباهتی به سایر بازی های رایانه ای که تاکنون دیده اید ندارد. این بازی، احساسی بی نهایت را در وجود بازیکن به وجود خواهد آورد که در طی پیش بردن روند بازی او را درگیر خودش می کند. 
این اثر را می توان به عنوان کلاس درسی خواند که همراه با به تصویر کشیدن نبرد های مملو از هیجان این اثر همچنان اصالت خودش را حفظ کرده است. در این بازی PS4 همچنین ویژگی های ماورا طبیعی حضور خواهند داشت. به عنوان نمونه می توان از تله پورت نام برد که بازیکن با بهره گیری از آن قادر می باشد که در کمترین زمان ممکن به مکان هایی دور برود و در پی بخش های جدید و پیشرفت باشد، یا اگر شما از پنهان کردن جسد رقیب هایی که آن ها را از پا در آورده اید خسته شده باشید می توانید قابلیتی را تهیه کنید و با استفاده از آن اجساد رقیب هایتان را به خاکستر مبدل نمایید و یا اگر تصمیم گرفتید که به روشی مخفی دشمن های خودتان را پشت سر بگذارید می توانید قابلیتی دیگر تهیه کنید که شما با بهره گرفتن از آن می توانید در قالب حیوان ها یا رقیب هایی که دارید بروید.
ویژگی دیگری در بازی وجود دارد که به شما این اجازه را خواهد داد که زمان را متوقف نمایید و زمانی که شما به شبحی قاتل تبدیل شدید، وقت کارهای هیجان انگیز فرا خواهد رسید. شما می توانید در مقابل گلوله دشمن خود قرار بگیرد، به متوقف کردن زمان بپردازید، در قالب آن فرو بروید و سپس زمان را دوباره به روال سابقش تبدیل کنید و در نهایت آن را با تفنگ خودش از پا دربیاورید.بازیکن از اختیار عمل خوبی برخوردار می باشد و می تواند تصمیم بگیرد که از کدام روش برای نابود کردن دشمن های خود استفاده نماید.
مخفی کاری به کار رفته در بازی نیز به خاطر همین موضوع است که بسیار منحصر به فرد تر از دیگر اثرهایی که مبتنی بر این سبک ساخته شده اند به نظر میرسد. شما خودتان باید تصمیم بگیرید که در قالب یک موش و از طریق فاضلاب به رقیب خود نزدیک شوید یا با استفاده از هواکش های خانه به سمت آن حرکت کنید.

مرکزخرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.