مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

معرفی دومین شخصیت بازی Assassin’s Creed Origins PS4

معرفی دومین شخصیت بازی Assassin’s Creed Origins PS4

معرفی دومین شخصیت بازی Assassin’s Creed Origins PS4

این مقاله را به علاقمندان به بازی مشهور و محبوب Assassin’s Creed Origins اختصاص داده ایم. اگر جزو این دسته از افراد هستید، باید بگوییم که یوبی سافت امکانات تازه ای را برای طرفداران این بازی در نظر گرفته است. بدین ترتیب گیمرها می توانند در Assassin’s Creed Origins با دومین شخصیت قابل بازی مواجه شوند. این خبر در نمایشگاه گیمزکام که در سال ۲۰۱۷ میلادی برگزار شد، به گوش مخاطبان رسید.

اضافه شدن شخصیت تازه به Assassin’s Creed Origins  از شایعه تا واقعیت
افرادی که از طرفداران پر و پا قرص یوبی سافت هستند و به سری بازی های Assassin’s Creed علاقه دارند، همواره به دنبال یک ساختار کلی و مشابه در تمام این بازی ها هستند. زمانی که Assassin’s Creed Origins به بازار برای Playstation 4 عرضه شد، گمانه زنی ها و شایعاتی در مورد این بازی به گوش رسید. در ابتدای عرضه Assassin’s Creed Origins، “بایک” به عنوان شخصیت اصلی بازی شناخته می شد.

معرفی دومین شخصیت بازی Assassin’s Creed Origins PS4

معرفی دومین شخصیت بازی Assassin’s Creed Origins PS4

درست در همان برهه مخاطبان قدیمی این سری بازی ها معتقد بودند که بایک نمی تواند تنها کاراکتر مهم Assassin’s Creed Origins باشد. این دسته از مخاطبان بر این باور بودند که کمپانی یوبی سافت در ساخت Assassin’s Creed Origins از ساختاری شبیه به بازی Assassin’s Creed: Syndicate استفاده خواهد کرد، زیرا در این بازی هم چند شخصیت قابل کنترل وجود داشته است.
البته ناگفته نماند که تیم سازنده هم در برابر این شایعات و گمانه زنی ها ساکت نمانده بود و به طور هوشیارانه به آنها دامن زده بود. اما به طور دقیق و واضح به این موضوع پرداخته نشده بود. به همین دلیل هیچ کس نمی توانست با اقتدار تمام در مورد اضافه شدن شخصیت های تازه به Assassin’s Creed Origins حرفی بزند. همه چیز همان طور ماند، تا زمانی که نمایشگاه گیمزکام برگزار شد. مخاطبان در آن زمان متوجه شدند که بایک در دنیای Assassin’s Creed Origins تنها نیست. “آیا” شخصیت دومی بود که در قالب همسر بایک به بازی اضافه شده بود.

همسر بایک تا چه اندازه در بازی تاثیر خواهد داشت؟
اضافه شدن کاراکتر تازه به Assassin’s Creed Origins با بازخوردهای مثبت و منفی همراه بود. همان طور که پیشتر هم گفتیم، عده ای از مخاطبان علاقه داشتند تا دنیای Assassin’s Creed Origins را به نسخه قبلی نزدیک تر کنند و همانند گذشته کنترل چند شخصیت را برعهده بگیرند. عده دیگری از مخاطبان هم بر این باور بودند که اضافه شدن شخصیت “آیا” اصلا به نفع بازی Assassin’s Creed Origins نخواهد بود.
این دسته از افراد معتقد بودند که این اقدام، کیفیت گیم پلی بازی را تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع تعدادی از گیمرها و علاقمندان به این سری بازی نگران بودند که شاید مهارت ها و گیم پلی در بین این دو کاراکتر تقسیم شود و دیگر خبری از مهارت های آنچنانی در بایک نباشند. همین موضوع موجب شد تا یوبی سافت شفاف سازی کند.

یوبی سافت در این باره اعلام کرده است:
“مهارت ها و گیم پلی بازی به هیچ عنوان بین بایک و آیا تقسیم نشده است. در حقیقت هدف از اضافه کردن آیا به بازی کمک کردن به بایک بوده است و گیمرها فقط در بخش هایی از بازی حضور موثر آیا را خواهند دید. به طور کلی آیا و بایک در نقطه مقابل کاراکترهای بازی Syndicate قرار دارند. اگر پیشتر Syndicate را امتحان کرده باشید، حتما می دانید که “جیکوب” و “ایوی” هر دو از کاراکترهای مهم بازی هستند که هر یک بخش هایی از داستان و گیم پلی بازی را در اختیار دارند.
در حقیقت شما در بخش هایی از بازی با جیکوب همراه هستید و درست به همان میزان در بخش هایی هم کنترل ایوی را در اختیار دارید. آن دو در مراحلی از بازی از هم جدا می شدند تا گیمر بتواند به طور مستقل با آنها همراه شود. در این شرایط بازیکنان می توانستند با جیکوب یا ایوی در ماموریت های مختلف شرکت کنند و در محیط پیرامونشان به کنکاش بپردازند.

معرفی دومین شخصیت بازی Assassin’s Creed Origins PS4

معرفی دومین شخصیت بازی Assassin’s Creed Origins PS4

همه اینها را گفتیم تا در نهایت اعلام کنیم که Assassin’s Creed Origins از این لحاظ هیچ شباهتی به Syndicate ندارد.” در راستای همین موضوع، “اشرف اسماعیل” به عنوان کارگردان این بازی PS4 هم بیانیه ای منتشر کرده است که در ادامه آن را می خوانیم: “بازیکنان در Assassin’s Creed Origins با بایک سر و کار خواهند داشت. در واقع بایک به خوبی با داستان بازی عجین شده است و مخاطبان در طول بازی در جریان داستان سفر بایک قرار می گیرند.
هدف ما از ساخت Assassin’s Creed Origins پرداختن همه جانبه به بایک بوده است و سعی کرده ایم تا این مورد را در داستان و گیم پلی بازی به خوبی نشان دهیم. همه تیم ما در کنار هم تصمیم گرفتیم تا بخش داستانی بازی را بین بایک و آیا تقسیم نکنیم.در انتها باید بگویم که آیا و بایک تنها شخصیت های قابل بازی در Assassin’s Creed Origins نیستند.
ما به شخصیت های مختلفی فکر کرده ایم. اگر چه در حال حاضر از هیچ کدام رونمایی نکرده ایم. اما به زودی مخاطبانمان را در جریان وضعیت این شخصیت های تازه قرار می دهیم.” رونمایی از شخصیت های تازه در Assassin’s Creed Origins، شوق و اشتیاق مخاطبان را دو چندان کرده است. با این گفته اشرف اسماعیل، گمانه زنی ها در مورد این بازی دوباره شدت گرفته است.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.