مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات و بررسی احتمال انتشار بازی جدید Assassin’s Creed Adder PS4

جزئیات و بررسی احتمال انتشار بازی جدید Assassin's Creed Adder PS4

جزئیات و بررسی احتمال انتشار بازی جدید Assassin’s Creed Adder PS4

به تازگی شایعاتی در ردیت مطرح شده است که نشان می دهد یک قسمت جدید برای سری Assassin’s Creed خواهد آمد. شایعات از آنجا شروع شد که تصویری در این سایت بین کاربران پخش شد. بر این اساس به نظر می‌رسد نام این بازی جدید Assassin’s Creed Adder باشد. هیچکس شکی ندارد که بازی Assassin’s Creed Odyssey یک شاهکار است. این بازی علاوه بر کاربران توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدان را نیز جلب کند.
از آنجایی که کمپانی سازنده این بازی یعنی یوبیسافت درباره ساخت یک نسخه اصلی از این مجموعه در سال ۲۰۱۹ هیچ برنامه ای ندارد و هیچ خبری را اعلام نکرده است به نظر می‌رسد باید به این شایعات تن بدهیم و بپذیریم که نام نسخه بعدی این سری پرطرفدار و محبوب Assassin’s Creed Adder خواهد بود. شایعات به اینجا ختم شده و به نظر می رسد این بازی در سال ۲۰۲۰ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت جزئیاتی که از داستان این بازی پلی استیشن ۴ به دست آمده نشان می‌دهد که مشاهد داستان آمونت در ۱۴ سال اولش که برای ساخت یک انجمن در روم باستان مشغول است را پیگیری خواهیم کرد.

جزئیات و بررسی احتمال انتشار بازی جدید Assassin's Creed Adder PS4

جزئیات و بررسی احتمال انتشار بازی جدید Assassin’s Creed Adder PS4

به نظر می رسد در این بازی سیستم برادری با کمی تغییر نسبت به نسخه های قبلی آن وجود خواهد داشت. در نتیجه باید در این نسخه منتظر این باشیم که شاگردان کاربران رفته رفته پیشرفت کنند و به درجه های بالا برسند. گفته می شود این بازی یک شخصیت مکمل هم دارد این شخصیت بایک نام خواهد داشت. امکان اینکه در بعضی از مراحل شما از این شخصیت به جای شخصیت اصلی استفاده کنید وجود خواهد داشت در نتیجه شما داستان را هم بصورت خط داستانی و هم به صورت Odyssey دنبال خواهید کرد.
درباره سازندگان این بازی به نظر می رسد که شعبه های مونترال و کبک به صورت مشترک روی این پروژه کار خواهند کرد و خود ملیسا مک گوربی در مراحل ساخت بازی مشارکت خواهد کرد. در حال حاضر نمی‌توان چیزی را تایید کرد و همه گفته ها و اطلاعاتی که به دست آمده اند در حد شایعه می باشند، لو رفتن یک تصویر از بازی موضوع جدیدی محسوب نمی شود ولی چیزی که همیشه شاهد آن بودیم این است که در بسیاری از موارد شایعه ها کم کم به حقیقت تبدیل شدند.
جالب است بدانید دو تا از بازی های دیگر این سری هم ابتدا با یک تصویر لو رفته شناخته شدند. صحبت از بازی Assassin’s Creed Odyssey شد اجازه بدید به نقد مختصری از این بازی بپردازیم. بازی در زمینه رابطه کاربری جدیدش تغییرات مثبت و قوی دارد و برای دسترسی به بعضی از ویژگی های بازی کار راحت تری را نسبت به نسخه های قبلی دارید. در گیم پلی این نسخه از بازی شما با کاملتر شدن نبرد کشتی ها لذت بیشتری خواهید برد.
همچنین باید بدانید که نبردهای دریایی از مهم‌ترین قسمت‌ های این بازی هستند و به خاطر وجود جغرافیایی یونان و رخداد های تاریخی که این کشور با آن درگیر بوده است می توانید از این قسمت بیشترین بهره را ببرید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این بازی این است که می توانید خدمه مخصوص به خود را در اختیار بگیرید و آنها را ارتقا بدهید. از اقداماتی که برای ارتقای خدمه می‌توان استفاده کرد جمع آوری پوست حیوانات، تکه های چوب، آهن و برخی سنگ های قیمتی می باشد.

جزئیات و بررسی احتمال انتشار بازی جدید Assassin's Creed Adder PS4

جزئیات و بررسی احتمال انتشار بازی جدید Assassin’s Creed Adder PS4

همچنین شما می توانید قدرت تیرکمان های نیروهای تان را هم افزایش دهید. بخش بسیار هیجان انگیز دیگری که این بازیPlaystation 4 دارد این است که شما می‌توانید بعد از به آتش کشیدن کشتی‌ های حریف با آنها از نزدیک مبارزه کنید و وارد کشتی آنها شده و دشمنان را نابود کنید. و پس از موفقیت امکان این را دارید تا منابع آنها را به دست بیاورید. زیبایی هایی که در این نبرد ها وجود دارد جلوه بسیار زیبایی به بازی می دهد وجود امکان نبرد ترکیبی که یعنی هم روی زمین و هم روی آب شاهد درگیری‌ هایی باشیم بسیار جذاب و زیبا است.
گیم‌ پلی بازی هرگز کسل کننده و تکراری نمی شود. هر کدام از انواع انسان هایی که در این بازی وجود دارند دارای کشتی‌های مخصوص خود هستند. برای مثال کشتی سربازهای مزدور با کشتی دزدان دریایی متفاوت است همچنین این قضیه برای آتنی ها و اسپارت ها هم صدق می کند. خوشبختانه وسواس یوبی سافت این بار به بازی کمک کرده است و آنها توانستند با اضافه کردن قابلیت هایی به اسلحه و زره قسمت نقش آفرینی بازی را بسیار بهتر کنند. برای مثال شما پس از کشتن تعدادی از دشمنان می توانید برخی ویژگی های بخصوص را به دست بیاورید مثلا پس از کشتن یک تعداد مشخص از دشمن شما می توانید آیتم کشتن مخفیانه و یا برای مثال افزایش قدرت سلاح و ویژگی‌های دیگری را برای خود آزاد کنید.

مرکزخرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.